dilluns, 12 d’abril del 2010

salut........... ola...............salam


Jo em dic Nouhayla, tinc 14 anys i visc a Roda de Ter, però sóc Marroquina. Faig 2n d'ESO. M'agrada la gent de l'institut, i la de Catalunya també. Catalunya és un lloc molt bonic i m'agrada molt; fa un any i mig que sóc a Catalunya. El primer dia que vaig arribar aquí estava avorrida, però ara no perquè parlo català i tinc amigues. M'agrada molt la llengua catalana, també m'agrada l'aula d'acollida; hi faig 7 hores a la setmana. Tots els nois i noies de l'aula d'acollida són Marroquins. Cada any vaig al Marroc per visitar la meva família i les meves amigues. També m'agrada molt el Marroc, és un país bonic. La meva ciutat és Nador, és gran com Barcelona. Al Marroc també hi ha cristians. La meva mare es diu Najima Aytatman, el meu pare es diu Rachid Aazane, tinc 4 germans, que es diuen: Mouhamed, Tarik, Anas, Yasmina i jo. Aquet text és com la meva història.... i Merci.