dimecres, 2 de novembre del 2011

Pel meu amic......






"Tantes coses m'han passat i tu sempre has estat al meu costat.
Avui vull donar-te les gràcies,
per ser part del meu destí,
per recolzar-me en tot moment,
per estendre'm sempre la mà.
Agraeixo a Déu tenir-te a la meva vida.
Amb aquestes paraules et vull dir que t'estimo molt.
La distància del nostre amor és cada dia més i més gran.
Cada dia, cada minut i cada segon penso en tu.
Dono gràcies a Déu per haver-te conegut,
des del primer dia que t'he conegut m'has fet molt feliç,
i per això el meu cor és teu,
mai n'hi haurà un altre com tu.
Espero fer-te immensament feliç toda la vida.
Ets el meu amor dolç!!!!
Quan et veig sento aquesta alegría i aquesta felicitat.
Sento alguna cosa dins del meu cor, però no sé què és..."
Nouhayla
2/11/11