dimecres, 16 de novembre del 2011

Carta al meu germà

Estimat Paramvir ,
Hola Paramvir ,
Com estàs ? Jo estudio a l’INS MIQUEL MARTÍ POL . I tu, on estudies ? Jo faig 2n d`ESO. I tu, a quina classe vas ? Com està la teva família ? Jo ara visc a RODA DE TER . Tu on vius ? Vas dir que m`escriuries una carta, però trigues molt. Estàs malalt ? Et recordes de mi ? Jo de tu sí, quan tenies cinc anys ;va ser la primera vegada que vaig anar a l`escola . Avui a la classe he mirat un vídeo on explica com es fa el “ROTI”, el meu pa de l`ÍNDIA . La meva mare en fa dos cops al dia . Aquest pa també es diu “HAPATI”. Jo he vist una pel•lícula que es diu SUPER SATAR . I tu, quina pel•lícula has vist últimament ? Ahir vaig anar a passejar a la muntanya . I tu, on has anat a passejar? Espero que em contestis aviat .

ADÉU.
G.S.S
2n d'ESO